top of page

Review: yves rocher, herstellende haarolie


Een tijdje geleden vond ik mijn haar wat droog en glansloos. Ik was toevallig bij de yves rocher en zag deze haarolie voor maar 9.90 euro! Dit vond ik het proberen wel waard.

Ik ben echt enorm enthousiast over de werking van de haarolie! Ik gebruik hem meestal op handdoekdroog haar, net voor ik mijn haar ga föhnen. Mijn haar gaat er echt van glanzen en ik heb zelf ook het idee dat mijn punten veel minder snel kapot gaan. Ook vind ik het heel gebruiksvriendelijk, je komt er echt maanden mee toe.

Het enige minpunt vind ik de geur. Het product heeft een olieachtige geur, niet persee olijfolie maar wel gewoon een olieachtige geur. De geur vind ik dan ook echt niet lekker waardoor ik het product niet snel op droog haar zal proberen. De werking daarentegen vind ik dan weer wel echt super.

Verrassend goed product voor maar 9.90 euro!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page