top of page

Een favoriet! De dubbele choker


Een tijdje geleden moest ik ook toegeven aan de nieuwe rage: de choker.

In het begin zat het vervelend om mijn hals, het voelde heel verstikkend maar dit wende heel snel. Na twee dagen voelde ik er niets meer van! Wel vond ik mijn outfits mooier en specialer. Ik match mijn choker met mijn outfit en ben er enorm tevreden over! De laatste tijd vind ik het mooi om twee chokers tegelijk te dragen, net boven elkaar. Zo kan je meerdere kleuren uit je outfit terug laten komen, heel mooi!

Op de foto die je ziet draag ik twee chokers: de onderste, de zwarte met het marmeren driehoekje aan, is van aliexpress. De bovenste, met de roos en gouden pareltjes, heb ik zelf gemaakt.

Het is heel makkelijk om zelf een choker te maken. Ik heb stevige maar toch elastische draad gebruikt, er een slotje aan gemaakt en een patroon gemaakt met parels. Ik ben hier zelf heel graag mee bezig en heb er ook al veel moeten maken voor vriendinnen. Ik verkoop deze ook soms.

Kortom: de dubbele choker is echt een leuke aanwinst!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page