top of page

Review: louis widmer, sebo fluid


Deze review gaat gaan over een verzorgingscrème. De crème is van het merk louis widmer, dit is te koop bij de apotheker voor ongeveer 9 euro.

Het is een crème die beloofd antibacterieel en hydraterend te werken. Het product wordt verkocht als een matterende dag- en nachtcrème. Ik gebruik het product elke avond, ik doe mijn make-up af, reinig mijn gezicht en smeer dan elke avond een dun laagje van deze crème op mijn gezicht.

Ik ben heel blij dat ik dit ben beginnen proberen. Ik kan niet zeggen dat ik echt last had van acne maar hier en daar heb ik wel eens wat puistjes, ook zijn pijn poriën soms iets groter dan ik zou willen. Het product werkt zeker goed tegen puistjes, ook maakt het mijn huid een stuk rustiger. Mijn mening is dan ook zeer positief! Het is een echte aanrader: werkt zeer goed, het beloofde resultaat wordt bereikt, duurzaam in gebruik en helemaal niet duur.

Top product!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page