top of page

Een favoriet! Iconn Jewels


Een tijdje geleden zag ik op instagram meer en meer mooie armbandjes voorbij komen. Ik merkte dat de meeste van dezelfde site kwamen. Ik ben deze site dan ook een bezoekje gaan brengen.

Het gaat om de site: http://www.iconnjewels.nl/

Ik heb 3 armbandjes besteld.

De armbandjes hebben echt een supergoede kwaliteit!

Ik heb zelf heel dunne polsen en deze armbandjes passen mij perfect. Het zijn verstelbare armbandjes maar ze kunnen echt van heel smal naar heel breed gaan.

Ik heb er 3 besteld, dit vond ik een mooi combinatie. Op hun site staan er nog veel meer, je kan eindeloze combinaties maken.

Ik ben echt heel blij met deze aankoop!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page