top of page

Een favoriet! Het bernadette vest


Tijdens de winter zag ik veel mensen met gebreide truien, ook in de winkels zag ik veel gebreide kleren. Ik was vooral heel benieuwd naar de vesten die veel meisjes droegen 'bernadette vesten'. Het is een loshangend vest dat baggy rond het lichaam hangt.

Ik was in een paar winkels gaan kijken maar vond ze allesbehalve goedkoop, dat heeft me aan het denken gezet. Ik heb zelf wol gekocht en een bernadette vest gebreid. Ik heb een patroon gehaald van de site: http://stylepoint.be/diy-een-oversized-vest-breien/ hier staan ook filmpjes op zodat je kan leren breien.

Het was een moeilijk klusje maar ik ben heel blij met mijn vest en ben zelf al aan een sjaal bezig!

Echt heel mooi en nonchalant zo een vest!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page