top of page

Een favoriet! mac brave


Ik denk dat iedereen die een beetje bezig is met make-up wel eens van het merk mac heeft gehoord. Het is een high-budget make-upmerk, dit heeft mij ook wat langer aan het denken gezet om een lippenstift of ander product te kopen.

Na lang overwegen heb ik toch beslist een lippenstift te kopen. Ik heb al veel merken geprobeerd (essense, cartrice, maybelline..) budget en wat duurdere merken. Toch wilde ik echt weten of er een verschil was. Ik ben toen voor een veilige keuze gegaan, namelijk mac brave. Het is een 'my lips but better' kleurtje dus een nude lippenstift. . Ik draag de lippenstift bijna elke dag, en echt hij blijft uren zitten! Ik kan er gewoon mee eten zonder me zorgen te maken dat hij er af gaat.

Ik denk dat het ook helpt dat het een neutraal kleurtje is waardoor als hij slijt het niet zo fel opvalt. De lippenstift heeft een satin finish dit betekend dat hij niet volledig mat is. Als je wel op zoek bent naar een kleur die hier op lijkt maar dat een matte variant kan ik je mehr aanraden. Beide hele mooie kleuren. Ik ben echt supertevreden van mac brave en heb mijn collectie ondertussen ook al aangevuld. Prachtige producten!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page